22 Ocak 2013 Salı

Dişler üzerine

(bismillah) dişler beni terketme kararı alınca bende kendilerine teşekkür ettim zira altmış yıl yememde içmemde bana sadakatle yardım ettiler bede onları üzmeden çektirib yerine yapay uyduruk dişler yapdırayım dedim bu maksatla bir kısmını suudi arabistanda bir kısmını türkiyede agrıyan dişlerim bana çektirmesin diye çektirdim derken izin dönüşüne beşgün kaldı artık dişci dişci geziyorum lakin beş gün içinde yapan yok bir dişciye gittim hanım efendi dedim diş yaptıracagımda dedi kime sagıma soluma baktım benden başka kimse yok agzımdada dişim yok kime olur artık bende dedimki benim yeni bir torun olduda oda dişsiz dogdu ona efendim dedim bir müddet düşündü sora gülmeye başladı bende güldüm beş gün içinde yapamıyacagını söyledi dostlar uhut dişe git dediler orayada gittim yine bir hanım efendi karşıladı dedim efendim diş yaptıracagım deyince kadınmı erkekmi diyince yine sagıma soluma baktım kimse yok soru bana bir kamyon sakal bir pikap bıyık eh artık bu kadarıda fazla dedim hangisine benziyom deyince oda sorusunun mantıksızlıgını anlayınca gülerek kırdıgı potu telafi etti ne ise kırık hana gittim üç saatte yaptılar bende sevine sevine iştahla beş sene o dişleri kullandım efendim:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.