17 Ocak 2013 Perşembe

Çakı gibi asker

‎(bismillah) altmışlı yılarda askerdeyim tabiki hani derlerya çakı gibi benim için gibisi fazla sanki çakıydım bir gün kırdayız on başılar çavuşlar tüm arkadaşlar piknik yapıyoruz egleniyoruz derken tanımadıgım askerin biri bana bir çiçek ikram etti çiçegi eline alanın ilk işi o çiçegi koklamak olur bende öyle yaptım aman allahım çiçegin içerisinde kara biber kim koyar ikram eden degilmi bende bu guya şakayı ona acı bir şekilde ödedtmem lazım fikri kafamda şimşek gibi çaktı zaten gülmeye hazır o şakanın ekibide gülmeyi beklerken beklemedikleri bir şeyle karşılaltılarki bu şakanın ekipmanları ben bayılınca hepside çavuşlar tarafında sıra ile yat kalk ve birde sopa tabi ben o çiçegi koklayınca bayıldım guya kendimi yavvaşça yere bıraktım zor nefes alıyorum herkez başıma yıgıldı bayıldı diyenmi ararsın öldü diyenmi herkezde bir panik ben zar zor ayıldım etrafıma bakıyorum garib garib tabi ayıkmam bir yarım saati geçti çok sora onlara şakanın şakayla nasıl cevap verildigi anladılarda acı bir şekilde dayak yiyerek nasıl iyi yapmışmıyım efendim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.