11 Ocak 2012 Çarşamba

Makyaj oyunu


Benim bir çok kuzenim var.Kız kuzenlerimin yaşları 5 ile 15 yaş arasında değişiyor.Bunlarda her çocuk gibi webten oyun oynuyor.Oynadıkları oyunların en üstlerinde de makyaj oyunları yer alıyor.Benden dayanamadım ve sordum,neden makyaj oyunları oynuyorsunuz. Makyaj oyunu oynamanın çok büyük bir zevk olduğundan bahsettiler.Makyaj oyunları oynarken makyaj yaptığı karakteri şekilden şekile sokmak.Bambaşka bir görüntüye büründürmenin kendilerini mutlu ettiğini söylediler.Sadece ufak bir saç rötuşu yaptıklarında bile bambaşka bir görüntü elde ettiklerini söylediler.Bunları duyduktan sonra makyaj oyunları oynamanın kızlar için ne denli önemli olduğunu öğrenmiş oldum.Makyaj oyunu severler sizi artık daha iyi anlayabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.