20 Aralık 2011 Salı

trt ve yayın hayatı




Bir varmış birde yokmuş çok eskilerden kalan bir trt çocuklarının çizgi filmleri varmış.Çok eskiden trt çocuklarının çok güzel ,kaliteli,eglenceli güzel bir
sitesi varmış,bu eglence çizgi film günleriymiş.Her hafta bir çocukta çizgi film günleri yapılırmış,sıra kimdeyse gelecek olan arkadaşlarına,trt çizgi
filmlerindeki kahramanların kıyafetlerinden birer kostüm hazırlarmış ev sahibi,bir kişi bu kıyafeti giyer oda da köşede bir yerde dururmuş,trt çocukları güne
böylelikle devam edermiş.Çizgi film bittikten sonra her çocuk,odada ki kostümlü çocukla resim çektirirmiş o günün hatırası olsun,ilerde bir gün çocuklarıma gösterim
niyetiyle.Şimdi nerde o eski trt çocuk çizgi filmleri günü,hey gidi günler hey çok güzel günlerdi.Bizim büyüdük değerlerimizi yeni nesil çocuklar yaşatamadı,
malesef,onlara güzel çizgi filmleri bıraktık ama onlar dönüp bakmıyor trt çocuk filmlerine,onun yerine savaşlı vurdulu kırdılı filmleri seyrediyorlar.Ben büyük
de olsam hale trt çocuk çizgi filmlerini seyrediyorum,çünkü çocukluğuma gidiyorum.Şimdide trt çocuk oyunları oynuyorum. Trt çocuk izliyorum.Hayat böyle devam ediyor.
http://www.trtcocukoyunlari.com sitesinde daha fazlasını bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.