4 Ağustos 2011 Perşembe

ben 10 üzerine




Ben10 oyunları dünyayı saran bir fonemen oldu.Erkek çocukların en sevdiği çizgi filim karekterleri.Her çocuk bir karekteri
kendine yakıştırır onun gibi olma çabası vardır.Benim yeğenlerimde ben10 hastası.Onlarla ilgili haberleri,en yeni oyunları,
kitapları ,oyunçakları,çıkarmaları ne ararsan hepsini bilirler.sizde eminim ben10 oyunlarını çok seviyorsunuz.
bizimde amaçımız ben10 oyunlarını, çocukları çok sevdiğimizden onların en yeni oyunlarını devamlı sitemize koyuyoruz.
Bir fonemen olan ben10 her dilden oluşan çocukların ortak dili gibi.Herkes aynı oyunun etrafında bir kardeş oluyor.
Caseret ve güçün ,arkadaşlıgın kazandığı bir oyun,sizde oyunu seviyorsanız oynamaya devam ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.