26 Temmuz 2011 Salı

Yeni oyunlar

Mavi ,yeşil ,kırmızı renkler daha birçok renkte arabalar,
Araban varmı derdinde var derler benim yok ama :))neyse şaka bir yana kim hızlı araba park eder
diye sorsam ben arkadaşlar ,küçük ama büyük çocuklar ben hızlıyım der gibiler şimdi.en güzel renklerdeki arabadan
seçelim ve park yarışına çıkalım .Ben maviyi seçtim sen seçtin mi?
EVet mi tamam o zaman kantok açılsın verelim bas gaza hadin çocuklar,süreniz azalıyor hadi
çocuklar zaman su gibi akıp geçerken sen zamanı yakala arabanla............

Hızlı parkçı 2



Onun arabası var bastımı gider ama nereye kadar parka kadarmış.Sende arabamını park edecen şimdi
nasılmı diyon ? evetse hızlı parkçı olmaya hazırsın demektir.
İleri ,geri , sağ ,sol bunları biliyorsan sen hızlı parkçısındır.
Hadi şansını birkez dene ben burdayım ,sende burdasın hadi başlayalım oyuna parka bolşanslar..
Hızlı parkçı oyna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.